Sarpaneva pakattu jpg.jpg

Kellariklubi täyttyi Sarpanevan kuulijoista
21.08.2014

Kelloseppäliiton Kellariklubilla ehdimme jo etukäteen jännittää, paljonko väkeä mestarikelloseppä Stepan Sarpaneva vetää tällä kertaa Kellokeskiviikon iltaan.

Pakatut helmet.jpg

Pearl course
14.08.2014

Haluatko lisää tietoa, asiantuntevaa opastusta ja neuvoa helmistä?

Helmiasiantuntija Kira Kampmann yrityksestä Marc’ Harit pitää Kelloseppäkoululla torstaina 4.9.2014 klo 12–16 helmikurssin.

Stepan Sarpaneva, pakattu.jpg

Stepan Sarpaneva Kellokeskiviikon tähtenä 20. elokuuta
08.08.2014

Jos olet vielä aprikoinut Kellokeskiviikkoihin osallistumista, niin nyt ei empiminen auta. Vietämme pian ensimmäistä “independent”-iltaa, eli saamme paikalle kelloseppämestari Stepan Sarpanevan.

Keisarin aika.jpg

Kellomuseossa ollaan keisarin ja kansan ajassa
08.05.2014

Suomen Kellomuseon uusi erikoisnäyttely Keisarin ja kansan aika kertoo venäläisten kellojen tarinan tsaarin Venäjältä neuvostoaikaan. Lisäksi näyttelyssä tutustutaan ajan moniin merkityksiin itänaapurimme kulttuurissa.

Precious_2014_web_header pakattu.jpg

Precious – Stockholm Nordic Watch & Jewellery Fair 5.-7.9.2014
20.05.2014

Precious on pohjoismaisen kello- ja korualan tärkein kohtaamispaikka. Kolmen tapahtumarikkaan päivän aikana Stockholmsmässan -messukeskukseen kerääntyy ostajia ja tavarantoimittajia koko Pohjolasta. Messuilla tutustutaan alan uusimpiin trendeihin, luodaan kontakteja, rakennetaan verkostoja ja tehdään kauppaa. Näin vahvistetaan alaa yhdessä muiden tärkeiden toimijoiden kanssa.

kellokeskiviikon 11.6. porukkaa, pakattu.jpg

SUKELLUS KELLOJEN MAAILMAAN
13.06.2014

Sukeltajankelloihin keskittynyt Kellokeskiviikko 11.6. ei jättänyt epäilyksille sijaa tämän tyyppisten kokoontumisten tarpeellisuudesta. Kelloseppäliiton Kellariklubille riitti tungosta. Kaikkiaan 46 ammattilaista ja harrastajaa ruuhkautti Espoon Tapiolan Opinkuja 2:n kulmat mopoin, moottoripyörin ja autoin.