Kellot kaupassa.jpg

Kyselytutkimus suomalaisten kello- ja kulta alan perheyritysten sukupolvenvaihdoksen tiedonsiirrosta
22.07.2014

Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa vuorovaikutusta hiljaisen ja eksplisiittisen tiedonsiirron sukupolvenvaihdoksen yhteydessä, jotta tulevaisuudessa voidaan keskittyä millä menetelmillä tiedonsiirtoa voisi parantaa.

Hirvihaara golf.jpg

VI Kello & Kulta Golf Classic la 2.8.2014 klo 8.30 Hirvihaaran Golf, Mäntsälä
19.06.2014

Kutsumme entiset ja nykyiset kello- ja kulta-alalla toimivat, liittojen yhteistyökumppanit sekä seuralaiset perinteiseen alan golfkisaan.

Precious_2014_web_header pakattu.jpg

Precious – Stockholm Nordic Watch & Jewellery Fair 5.-7.9.2014
20.05.2014

Precious on pohjoismaisen kello- ja korualan tärkein kohtaamispaikka. Kolmen tapahtumarikkaan päivän aikana Stockholmsmässan -messukeskukseen kerääntyy ostajia ja tavarantoimittajia koko Pohjolasta. Messuilla tutustutaan alan uusimpiin trendeihin, luodaan kontakteja, rakennetaan verkostoja ja tehdään kauppaa. Näin vahvistetaan alaa yhdessä muiden tärkeiden toimijoiden kanssa.

kellokeskiviikon 11.6. porukkaa, pakattu.jpg

SUKELLUS KELLOJEN MAAILMAAN
13.06.2014

Sukeltajankelloihin keskittynyt Kellokeskiviikko 11.6. ei jättänyt epäilyksille sijaa tämän tyyppisten kokoontumisten tarpeellisuudesta. Kelloseppäliiton Kellariklubille riitti tungosta. Kaikkiaan 46 ammattilaista ja harrastajaa ruuhkautti Espoon Tapiolan Opinkuja 2:n kulmat mopoin, moottoripyörin ja autoin.

Keisarin aika.jpg

Kellomuseossa ollaan keisarin ja kansan ajassa
08.05.2014

Suomen Kellomuseon uusi erikoisnäyttely Keisarin ja kansan aika kertoo venäläisten kellojen tarinan tsaarin Venäjältä neuvostoaikaan. Lisäksi näyttelyssä tutustutaan ajan moniin merkityksiin itänaapurimme kulttuurissa.